خانه / برترین جاذبه های گردشگری / جاذبه های تایلند / رویال گاردن پلازا،تنها یک مرکز خرید در پاتایا نیست!

رویال گاردن پلازا،تنها یک مرکز خرید در پاتایا نیست!

رویال گاردن پلازا (Royal Garden Plaza Pattaya) تنها یک مرکز خرید بزرگ در پاتایا ، تایلند نیست ، بلکه مجموعه ای از سرگرمی ها در این مرکز خرید در پاتایا گرد هم آمده است تا با جاذبه ها و فعالیت های جذاب خانوادگی ، مجموعه ای از رستوران ها، و خریدی مناسب در یک مرکز خرید ساحلی در پاتایا یک انفجار تازه ، در کنار ساحل زیبای جزیره پاتایا باشد. رویال گاردن پلازا از هر دو طرف از سمت ساحل و هم از سمت جاده  قابل دسترسی است، اما چشمگیر ترین نمای این مرکز خرید ، از ورودی جاده در زیر یک هواپیما ساختگی است که نیمی از آن حلق آویز طبقه فوقانی مرکز خرید است ، مانند اینکه این هواپیما به این مرکز خرید برخورد کرده است و تا نیمه در ساختمان فرو رفته است. این هواپیما متعلق به موزه ریپلی باور کنید یا نه (Ripley’s Believe It or Not) ، یک موزه از یافته های عجیب و غریب و منحصر به فرد و یکی از جاذبه های اصلی این مرکز خرید است .

رویال گاردن پلازا مجموعه ای قابل توجه از مغازه ها در چهار طبقه این مرکز خرید برای سلیقه و نیاز تمام اعضای خانواده وجود دارد. از آخرین مدهای پوشاک روز دنیا در کنار طیف وسیعی از کالاهای ورزشی لذت ببرید. یک انتخاب خوب جواهرات برای خانم ها و فروشگاه های محبوب برندهای روسری، کیف، لباس و روبالشتی در کنار سوغاتی های متنوع وجود دارد. گزینه های غذا خوردن شامل موارد مورد علاقه روزمره مانند پیتزا ، ساندویچ ، استیک ، نوشیدنی های گرم و سرد و تنوع غذایی از سراسر جهان از هندی تا کره ای، ایتالیایی و حتی غذاهای ترکی همه در این مرکز خرید میزبان شما گردشگران خواهند بود.

رویال گاردن پلازا در روزهای بارانی در پاتایا برای بیش از یک دهه با یک سری از سرگرم کننده ها، جاذبه ها و فعالیت های دوستدار خانواده ها پذیرای شما عزیزان است. همه زمانی آغاز شد که ریپلی مجموعه طول عمر خود از عجایب عجیب و شگفت انگیز به اینجا آورد و با گالری به نام “باور کنید یا نه. ایده اصلی ریپلی است و هنوز هم قوی و جذاب برای خانواده های کنجکاو است.

جاذبه دیگر رویال گاردن پلازا شامل موزه موم آثار لوئیس (Louis Tussaud’s) است، که بسیار به واقعیت نزدیک است. یک فرصت کافی برای تماشای افراد مشهور مانند آنجلینا جولی، مایکل جکسون و دیوید بکهام و … ، ساخته شده از مجسمه های مومی شکل با ظاهری کاملا واقعی و طبیعی در کنار سینمای چهار بعدی (۴D Moving Theatre) ، سالن وحشت (SCREAM IN THE DARK) فراهم می آورد.

Royal Garden Plaza
Opening Hours : ۱۰:۳۰ – ۲۳:۰۰
Location : ۲۱۸ Pattaya Beach Road, Pattaya

 

مطالب تصادفی جالب

دماغه پرومتپ (Promthep Cape) شاید بهترین و شناخته شده محل در جزیره پوکت در تایلند باشد . هر روز اتوبوس های تور ، خودروهای شخصی برای تماشای غروب به اینجا می آیند .

چشم اندازهای پوکت – شگفتی های تایلند

پنج‌شنبه, آگوست 27, 2015چشم اندازهای پوکت مانند تصاویر سرسبز نقاشی زیباست . فقط کافی است ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *